Rinkodaros specialistai sako, kad pirmojo karantino Lietuvoje metu kai kurių verslų apyvarta padidėjo 30-40 procentų, o kai kurių sumažėjo 30-40 procentų. Daugiausiai buvo perkama elektroninėse parduotuvėse, taip pat išaugo maisto ir elektroninių prietaisų pardavimai. Tikėtina, kad ir antrojo karantino metu elektroninių parduotuvių pardavimai augs, juos padidins pasiruošimas Šv. Kalėdų šventei.
Naujienlaiškių siuntimas per karantiną
Internetinių verslų atstovams pats laikas priminti savo klientams apie galimybę apsipirkti pas juos, tam padės naujienlaiškių siuntimas. Ši rinkodaros sritis ypatinga tuo, kad gali pasiekti ankstesnius, buvusius klientus, žmones, besidominčius prekės ženklu ir užsisakiusius naujienlaiškius. Tai vadinama šiltoji auditorija, kuri jau žino apie elektroninę parduotuvę ir domisi ar buvo susidomėję jūsų prekėmis. Naujienlaiškių rinkodara yra vienas iš geriausių būdų bendrauti su savo klientais. Jeigu žmogus bent kartą įsigijo prekę jūsų interneto svetainėje ir liko ja patenkintas, tikėtina jog jis įsigis ir daugiau prekių. Tiesa, įprastu metu jis galbūt norės apsipirkti paprastoje parduotuvėje, tačiau esant karantinui, kai daugiausiai laiko praleidžiama namuose, tą patį daiktą žmogus noriai įsigis internetu. Tuo labiau, kad vaikščioti po parduotuves nėra labai saugu dėl COVID-19. Taigi, turintiems internetinius verslus naujienlaiškių siuntimas dabar turėtų būti ypač aktualus.
Naujienlaiškių turinys
Siunčiant naujienlaiškius reikėtų vengti tokios klaidos, kaip per dažno laiškų siuntimo, kuris užuot suteikęs teigiamų emocijų, sukelia atstūmimą, o to pasekmė – naujienlaiškių atsisakymas.
Jeigu po naujienlaiškių siuntimo nesulaukiate įprastų pardavimų, reikėtų sumažinti savo lūkesčius ir vis tiek bendrauti su klientais. Pavyzdžiui, turizmo sektorius per karantiną nesulauks kelionių užsakymų, tačiau vis tiek gali priminti apie save, naujienlaiškiuose komunikuodamas kaip gerai praleisti laiką namuose ar kur keliauti savo šalyje. Tikėtina, kad praėjus krizei klientai vėl noriai užsisakys keliones, todėl reikėtų žiūrėti į platesnę perspektyvą, negu vien ši diena.
Naujienlaiškių siuntimas su raginimu apsipirkti šiuo metu galėtų būti aktualus verslams, kurie susiję su kalėdinėmis dovanomis ar kas dieną vartojamomis prekėmis, kaip maistas, drabužiai, kosmetikos priemonės.