Efektyviausias būdas reklamuoti savo verslą – naudotis interneto suteikiamais privalumais. Lyginant su televizija arba laikraščiais – internetinės reklamos galimybės laimi dėl daugelio aspektų. Tiesa, tų pačių virtualių reklamų yra labai daug ir įvairių. Google reklama – vienas populiariausių pasirinkimų.
Daugeliui puikiai žinomas junginys – Google reklama. Tačiau retas supranta, kaip tiksliai ji veikia ir kokie pliusai nulemia, kad būtent ši reklamos galimybė yra geresnė nei visos kitos. Žinoma, reklama bus veiksminga tik tokiu atveju, jeigu ją prižiūrės profesionalai išmanantys savo darbą. Kitu atveju paprasčiausiai pinigus išleisite, o naudos nebus. Ją užsakyti yra ne taip paprasta ir reikia įvertinti labai daug aspektų.
Didžiausia auditorija
Google paieškos sistema Lietuvoje naudojasi 98 % interneto naršytojų. Taigi, rekomenduojama rinktis tokią reklamos galimybę, kurią būtent ir siūlo Google (greta verta pagalvoti ir apie SEO paslaugas. Kuo daugiau vienu metu reklamos bus užsakyta – tuo Jūsų verslas bus žinomesnis ir “perkamesnis”). Google reklama padeda pasiekti pačią didžiausią auditoriją, o tai turėtų būti kiekvieno verslininko tikslas.
Mažas biudžetas
Google reklamos vienas didžiausių pliusų yra tai, kad galima skirti net ir labai mažą biudžetą. Žinoma, kuo daugiau skirsite – tuo daugiau žmonių pamatys reklamą, tačiau dažniausiai verslo pradžioje investicijos yra ribotos. Google reklama galite sėkmingai naudotis net ir tokiu atveju, jeigu pinigai skirti reklamai nėra dideli. Priešingai nei kitomis reklamos galimybėmis, kurioms dažniausiai reikia nustatytos minimalios investicijos.
Pinigai tik už rezultatą
Užsisakydami kitas reklamos galimybes negalite būti tikras, kad jos tikrai atsipirks. Tai remiasi į labai daug veiksnių ir net pats geriausias savo srities asas negali būti šimtu procentų tikras dėl teigiamo rezultato. Štai Google AdWords gali garantuoti, kad kiekvienas išleistas euro centas atneš ir kokią nors naudą! Užsakytas reklamos biudžetas leidžiamas potencialių pirkėjų apsilankymui į Jūsų puslapį. Kiekvienas centras atneš naudą ir ją bus galima matematiškai apskaičiuoti.
Potencialių klientų paieška
Dar vienas labai didelis AdWords pliusas yra tai, kad ji padeda pasiekti būtent potencialius klientus. Taigi, didėja tikimybė, kad Jūsų prekės arba paslaugos bus perkamos. Seniai aišku, kad geriausiai tiksliai žinoti savo klientų ratą ir investuoti į jų “prisiviliojimą”, o ne leisti pinigus visiems žmonėms, kuriems galbūt net neaktualus Jūsų pasiūlymas.
Kokia reklama Jums patraukliausia?
Google AdWords gali būti pateikiama labai skirtingais formatais ir priklausomai nuo kiekvieno žmogaus poreikių, kaip jis suvokia, kokia reklama patraukliausia – galima tokią ir užsisakyti. Nuo tekstinio formato iki paveiksliuko.
Įvertinkite realią naudą
Ši reklamos galimybė leidžia apskaičiuoti, kokią realią naudą patiriate ją užsisakydami. Matydami, kiek žmonių į Jūsų internetinį puslapį užsuko būtent per reklamą – galite nuspręsti, ar verta ją užsisakyti toliau, o gal naudos yra mažai ir reikia ieškoti kitų reklamos alternatyvų.
Kodėl žmonės neperka?
Žinoma, pagrindinis reklamos tikslas – pardavimų didinimas. Google reklama garantuoja, kad pas Jus į internetinį puslapį užsuks naujų žmonių. Tačiau ji jokiu būdu negali užtikrinti, kad tie žmonės taps Jūsų klientais. Paprasčiausiai, reklama ne parduoda, o reklamuoja. Jeigu matote, kad srautas yra didelis, tačiau į Jūsų puslapį užsukę žmonės naršo labai trumpai ir galiausiai nieko neperka – įvertinkite savo pasiūlymus. Jie tikriausiai kažkuo netinka žmonėms: kaina, produkcijos kokybė, pardavimo technika… Smulkmenos garantuoja kokybę.